307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu wo 18 jul 2018 - 16:10:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2007 - 22:38:56 

Ik heb deze auto eind februari 2007 aangeschaft met 95800 op de teller. Nu staat er bijna een ton op. Zie http://www.307forum.nl/viewtopic.php?t=1286 voor de foto's.

Hiervoor heb ik een Saxo gehad, en wanneer je daarmee met 130 over de snelweg reed, kon je elkaar niet meer verstaan. Nu na 2 maanden mijn gehoor weer hersteld is, geniet ik met volle teugen van het comfort van deze 307. De afwezigheid van lawaai, en het rustige weggedrag.. Een heerlijke auto om (lang) in te rijden.

Motorisch heb ik nog geen problemen gehad. Alles werkt naar behoren. Eigenlijk heb ik alleen maar last van kleinigheden. hieronder een opsomming.

Het klepje dat wegklapt wanneer je de sleutel in het deurslot steekt is defect, en blijft open staan. (laat ik pas vervangen in het najaar)

Het lampenkapje van het leeslampje lag ineens in tweeen. Je kan trouwens niet een los kapje kopen, er werd dus even 20 euro afgetikt voor een nieuwe unit...

Wanneer de auto door een wasstraat gaat, dan is de vloerbekleding in de laadruimte doorweekt, ik weet niet waar het water naar binnenkomt. Ik vermoed dat de bodemreiniging de boosdoener is.

Ik weet dat je na 4000 kilometer nog niet veel kan zeggen over het verdere verloop. Over Zo'n 5000 kilometer moet hij voor zijn beurt. Gezien de dealer reviews denk ik hiervoor naar Boonstoppel te gaan in Gouda of Waddinxveen.. Wanneer het zover is laat ik wel weten hoe dat is verlopen..

Greetz RR69

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 24 apr 2007 - 22:43:23 

voor wat betreft je vloerbedekking achterin, is er een hobbyist bezig geweest met montage en aansluiting van de evt aanwezige trekhaak ? :shock:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2007 - 07:39:59 

Volgens mij niet, de doorvoer van de kabelboom is van achter gezien aan de linkerkant. daar zit netjes een rubber voor de kabeldoorvoer. Ik denk dat het water binnenkomt via het kofferbakslot.. Maar dat moet ik nog even onderzoeken als ik volgende keer door de wasstraat ga.

Greetz RR69

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]