307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu za 20 jan 2018 - 12:46:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: 307cc 1.6
BerichtGeplaatst: ma 09 maart 2009 - 15:15:54 

zo, ook eens een kleine review schrijven over m'n wagentje.

Mijn vorige wagen was een peug 206cc, geweldige auto, heel vinnig, maar spijtig genoeg te klein, met spijt in m'n hart heb ik deze auto gekocht begin oktober 08 en een Saab 9-3 SportSedan besteld, met de problemen van GM en Saab hebben ze uiteindelijk de 9-3SS niet kunnen leveren, snel moest ik dan nog op zoek naar een andere wagen omdat mijn kentekenplaat anders ongeldig werd. Met wat overleg met de vriendin wou ik toch weer een cabrio, omdat de achterbank van de 307cc 10x zo groot is dan die van de 206cc heb ik voor deze gekozen. Na een korte zoektocht op internet heb ik mijn 307cc gevonden. Full option, met alle toeters en bellen, heel leuk.. als alles werkt.
De eerste 2 weken heb ik vrij veel "last" gehad met de wagen. De airco werkte maar langs 1 kant (ene kant warme lucht, andere kant koude..) dan gaan de ramen weer niet naar boven enzovoort.. nu echter anderhalve maand zonder problemen aan het rondrijden, af en toe een piepke of een kraakje, maar dat valt enorm goed mee..
Enkel spijtig dat de 110pk net wat tekort komen om lekker te rijden, alhoewel hij tochwel snel naar 190km/h gaat :)

dus al bij al.. zeer tevreden van mijn aankoop, en hoop dat het snel heerlijk weer is zodat het dak eraf kan!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]