Ja dat zal veel gaan schelen, ik kon gelijk vanmiddag voor 0.629 euro per liter tanken tegen euro 95 1.639
En dan weet ik wel dat er mensen zijn die roepen gas is er om te koken

of dat je zo veel aan de pomp staat, geeft niet kan ik gelijk een broodje halen en extra snel miles sparen, binnenkort maar eens naar de Ikea om een extra handoeken kast te halen
Maar goed vandaag kon ik het gelijk even in praktijk testen.
Stationair hoor je inderdaad de injectoren tikken, als je goed luisterd, rijdend geen bijgeluiden en het rijd alsof je op benzine rijd, merk zo snel geen verschil.
Als de motor de 40°C haalt wordt er overgeschakeld, je hoort eerst even een tik( klikje) vanuit de gastank en kort daarna een tikje vanuit de motor ruimte, het is niet storend en ook niet vervelend als je net aan het optrekken bent, gaat razend snel.
Zoals het lijkt moet er ook eerst iets meer aan toeren gemaakt worden als stationair voor het over gaat, bv als je even voor een brug staat en je stopt de motor en start hem daarna dan schakeld het pas over als je even het "gas"pendaal aan geraakt hebt (Bij mij in de P stand).
Mooie opsteker is ook nog eens naast het feit dat ik hem aardig onder de prijs heb gekregen ik ook in aanmerking kom voor de tank pas aktie van Eurogas 75,- bij registratie.
En nu maar hope dat ik alleen teroeg hoef te komen voor het reguliere onderhoud binnen de garantie.