307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu vr 19 okt 2018 - 13:24:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 feb 2018 - 17:12:11 

Welkom Niels.
Ik heb met plezier je berichtjes gelezen.
Veel succes ermee !

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 06 feb 2018 - 00:38:06 

Bart-Peugeot schreef:
Ha Niels. Welkom hier. :lol:

De laatste keer dat ik je in reallife zag, was toen je bij Edgar de versnellingsbak van de 106 voor de zoveelste keer aan het vervangen was. Is het met de MA bak gelukt? Of zit er nu een BE bak onder?
(Ik was er toen om de onderste motortsteun vd 307 te laten vervangen, dit ging niet zo makkelijk)

Die EMMA wedstrijden, doe je die met de 106? Want de 307 is voor de zaak natuurlijk.

Er zijn hier enkele mensen die de 307 (SW) verlaagd hebben. H&R veren (V+A) geven mijns inziens het mooiste resultaat.
Omdat ik een lpg tank achterin/onderin en ook nog een caravan heb, durf ik er zelf niet aan te beginnen. In jouw geval zou het wel kunnen, denk ik. Je hebt geen achterbank. Dat scheelt al veel tov een SW met de stoelen achterin.

Het stuurwiel van mijn huidige 307 was ook lelijk. Deze heb ik opnieuw laten bekleden in Duitsland. http://www.307forum.nl/viewtopic.php?f=24&t=10487

Volgens mij mag je ma 5 berichten PM's versturen.

Succes met klussen.

Ha Bart!

Ja, dat met de bak is uiteindelijk gelukt, door een compleet andere bak te pakken. Ik ben bij een MA gebleven, BE is nogsteeds enorm kostbaar, voor de extra's die je ervoor krijgt.

Ik heb zelf ookal naar veren e.d. gekeken, H&R ziet er inderdaad goed uit, ook qua prijs, maar ik betaal liever meer, dan dat ik straks met een slecht verende auto zit.

EMMA wedstrijden met allebei, die 307 heb ik eigenlijk vanwege het niet opschieten van de 106 "ff" gebouwd, en dat is nu een volledig project geworden.

Daarnaast nog een kleine update, ik heb mn Ph2 achterlichten, via schadeauto's.nl. Ziet er n stuk frisser uit, erg tevreden mee.

Ook heb ik via aliexpress een nieuwe pookknop en set aluminium pedalen besteld en ontvangen, die zien er ook erg netjes uit. Enige jammere was, dat ik de verkeerde voetsteun besteld heb, dus nu nóg een set besteld, met de juiste :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]