Goedenavond,
Ik zal mij ook even voorstellen hier. Mijn naam is Wouter, ik ben 30 jaar, woonachtig in het mooie Twente en sinds kort in het bezit van een 307SW. Daarnaast rijd ik ook nog in een Audi A3 (G-Tron) in de lease via mijn werk en heb ik nog een Citroën BX 16 Valve als hobby-auto. Voor de 307 ben ik eigenaar geweest van diverse auto's, vooral Citroën en een aantal Peugeot 106 Rallye's. Vanwege een toekomstige gezinsuitbreiding kon de laatste 106 Rallye niet blijven en hebben we er voor gekozen om een ruimte station aan te schaffen.
Ik wilde graag een wat luxere uitvoering, ook omdat ik vind dat dit de uitstraling van een 307 veel goed doet. Het is zodoende een 1.6 16V in Navtech uitvoering geworden. Hij is o.a. voorzien van grootscherm navigatie, cruise control, climate control, cd-wisselaar, parkeersensoren achter en afneembare trekhaak. Ook is de auto voorzien van 17 inch Challenger velgen, dat vind ik erg mooi staan bij een 307.
Veel updates aan de 307 zal ik niet uitvoeren, aangezien het voor ons een praktische gezinsauto is. Wel zal ik hem her en der wat netter maken (kleine zaken) en wil ik 'm in het najaar een uitgebreide poetsbeurt geven (machinaal, diverse stappen).
Een praatje bij het plaatje: