307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu vr 27 apr 2018 - 06:48:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2014 - 17:51:34 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 nov 2012 - 14:04:55
Berichten: 46
Nieuw: Endurance Package van Unlimited Tuning.

Afbeelding

De moderne dieselmotor moet hedendaags aan zulke strenge milieunormen voldoen dat dit ten koste gaat van de levensduur van uw motor. Het roetfilter is zeker functioneel in de zin van het beperken van roetuitstoot. Echter gaat dit ten koste van het brandstofrendement en tevens is het filter een kostbaar onderdeel als deze vervangen moet worden.
De EGR klep (Exhaust Gas Recirculation valve) is een ander goed voorbeeld. Deze reduceert de uitstoot van NOx stoffen. De EGR klep laat onder deellast een deel van de reeds verbrande gassen opnieuw de motor in. Omdat deze gassen minder zuurstof bevatten is de ontbrandingstemperatuur lager en daardoor de uitstoot van de NOx eveneens lager. En groot nadeel hiervan is dat door het opnieuw recirculeren van de uitlaatgassen het inlaattraject van de dieselmotor sterk vervuilt raakt! Dit kan op den duur voor rare storingen veroorzaken en in sommige gevallen kan bij auto's met een hoge km-stand zelfs een complete kop revisie nodig zijn.

Afbeelding
(Dichtgeslibde EGR-klep)

Daarom heeft Unlimited Tuning het Endurance Package op de markt gebracht. Hierbij word de levensduur van uw auto verlengt en mag u minder storingen verwachten bij hogere km-standen. Voor het uitvoeren van het Endurance pakket hebben wij een vaste prijs per voertuig van € 749,- inclusief btw. Bij het Endurance pakket worden de volgende handelingen verricht:
- De EGR klep wordt fysiek afgesloten indien nodig (soms kan deze middels de software volledig dicht worden gezet)
- Het roetfilter wordt fysiek verwijderd (DPF)
- Zowel EGR als DPF worden in de software verwijderd
- Er wordt chiptuning toegepast naar keuze (Normal chiptuning/Eco -tuning).
- Eco-Tuning zorgt voor iets meer koppel in lager toerental en tevens voor een hoger rendement van het brandstofverbruik.
- Normal chiptuning zorgt voor aanzienlijk meer vermogen in elk toerental en bij een rustige tot normale rijstijl ook tot een hoger rendement van het brandstofverbruik.
- Tevens zijn de vermogenstesten hierbij inbegrepen.


Voordelen van forumleden ten opzichte van de "normale consument":
- De keus tussen Eco-Tuning en normal chiptunig. Normal chiptuning heeft een meerwaarde van €100,- ten opzichte van Eco-Tuning
- De vermogenstesten krijgen jullie er gratis bij.

_________________
Met vriendelijke groet,

Johan van Essen
Public Relations


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2014 - 19:37:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 maart 2009 - 19:22:18
Berichten: 15841
Woonplaats: Hoevelaken.
He jammer dat ik geen HDiF heb, is een leuke aanbieding. :D :D :D :D :D

_________________
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>>Exit, 307 XSI 3 deurs hatchback 2.0 uit 2003<<
>>>>Heden, 407 XS sedan 2.2 16V uit 2004 gechipt naar 166 PK<<<<


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 feb 2014 - 14:44:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 nov 2012 - 14:04:55
Berichten: 46
Dank je wel! 8)

_________________
Met vriendelijke groet,

Johan van Essen
Public Relations


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 feb 2014 - 14:49:45 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 maart 2009 - 19:22:18
Berichten: 15841
Woonplaats: Hoevelaken.
Johan, kunnen jullie de 136 PK HdiF ook goed krijgen, ik ken iemand die er alleen maar problemen mee heeft, hij blijft roken na het chippen en na ik begreep is de laatste keer het roetfilter er al onderweg gehaald, blijft drama.

_________________
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>>Exit, 307 XSI 3 deurs hatchback 2.0 uit 2003<<
>>>>Heden, 407 XS sedan 2.2 16V uit 2004 gechipt naar 166 PK<<<<


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2014 - 18:19:36 
Offline

Geregistreerd: ma 04 jun 2012 - 20:33:09
Berichten: 86
Doornekamp, klinkt een beetje bekend. Mijne liep ook niet fijn, inhouden, roken, af en toe storing. Op een gegeven moment het "eco" rijden de deur uitgezet (later opschakelen, eerder een versnelling terug, met meer toeren rijden, pas bij 100 km/h in de 6 etc) en sindsdien geen problemen meer, alleen een iets hoger verbruik.

_________________
307 SW Premium 2007 RT4 (110 pk)
205 Gentry
205 Generation
Ex-auto's: 205 Dturbo, 205 XS, 306 ST, 306 XT HDI, 307 SW HDi RT3 (165 pk)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2014 - 19:25:02 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 03 maart 2009 - 19:22:18
Berichten: 15841
Woonplaats: Hoevelaken.
Nou dan ken je de eigenaar niet van die 136 PK HDiF, die rookt zo een setje banden weg hoor, zuinig rijden staat niet in zijn woordenboek.

_________________
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>>Exit, 307 XSI 3 deurs hatchback 2.0 uit 2003<<
>>>>Heden, 407 XS sedan 2.2 16V uit 2004 gechipt naar 166 PK<<<<


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2014 - 12:31:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 nov 2012 - 14:04:55
Berichten: 46
Doornekamp33 schreef:
Johan, kunnen jullie de 136 PK HdiF ook goed krijgen, ik ken iemand die er alleen maar problemen mee heeft, hij blijft roken na het chippen en na ik begreep is de laatste keer het roetfilter er al onderweg gehaald, blijft drama.


Das een goeie, die weet ik niet uit m'n hoofd en dat gebeurt niet vaak :shock:
Je hoort vrijdag van me, dan heb ik overleg gepleegd :wink:

_________________
Met vriendelijke groet,

Johan van Essen
Public Relations


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
POWERED_BY
phpBB.nl Vertaling