307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu za 20 okt 2018 - 09:09:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Moeten nieuwe leden zich eerst voorstellen.
Ja 61%  61%  [ 33 ]
Nee 9%  9%  [ 5 ]
Maakt mij niet uit. 30%  30%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 54
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2010 - 11:08:46 

@ Paolo, als je toevallig een een 307 koopt en een probleem hebt, en je hebt de tijd om te gaan googlen, kom je dan inderdaad in bijna alle gevallen hier terecht.
Als je dan snel antwoord wil op je vraag is het op ieder forum niet echt verstandig om bot de vraag er botweg neer te pleuren, maar eerst eens rustig rond te kijken. :shock: :shock: :shock:
99% van de vragen worden al beantwoord door eens rustig rond te lezen, ik ben op dit forum terecht gekomen doordat ik problemen had met de ruitbediening.

Ik heb eerst het forum doorgespit maar ik had de vraag al neergelegt bij www.problemcar.nl omdat ikzelf dacht dat daar de profs zitten en die zitten daar ook.
Is je vraag dringend dan is het voor mij normaal om even een korte voorstelling van jezelf te toen en niet botweg de vraag te stellen.

Zoals je misschien al opgemerkt hebt, ik ben ermee gestopt om mensen naar het voorsteltopic te sturen, maar geef een korte reactie of helemaal geen reactie meer op een onvolledige vraag van een nieuw lid.
Ligt aan mijn humeur wat ik doe. :shock: :shock: :shock: :shock:

Hier een voorbeeld van een eerste topic waar ik wel op reageer: viewtopic.php?p=56726#56726
Hij heeft zich naderhand wel snel voorgesteld, maar het groet Lucas eronder doet al wonderen bij mij. :lol: :lol: :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010 - 22:25:04 

Verplicht voorstellen is inderdaad wel handig. Dan weet je toch een beetje wie je voor je hebt... Je kan ook instellen dat je voor sommige catagorien je jezelf eerst moet hebben voorgesteld voordat je daar in kan posten en je bij andere gewoon vrij toegang hebt...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010 - 15:46:54 

Hier wordt papa nou zo moe van !!!!!! :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010 - 17:32:58 

Ik snap wel dat iemand anoniem wil blijven op internet, maar aan de andere kant, zal niemand je kunnen vinden als je schrijft: "hoi ik ben Pietje, en ik heb een 307.... bla bla"

Er zijn 1000den pietjes in NL dusssss.

Daarbij is het voorstellen ook handiger voor als iemand eens wat wil kopen of verkopen via dit forum. Als je dan weet met wie je te maken hebt, en dat je diegene (zo goed als zeker) kunt vertrouwen.

Ik ben voorstander van het voorstellen. Hoeft niet uitgebreid, gewoon een kort berichtje. En zoals al eerder opgemerkt is, is het ook handiger voor het antwoord als er bekend is om wat voor 307 het gaat. Bouwjaar, uitvoering, etc.

Just my opinion... :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010 - 20:47:03 

Paolo schreef:
Hier wordt papa nou zo moe van !!!!!! :roll:

Ik begrijp hier 1 ding niet uit. :o :o :o
Onder je nickname zet je wel je woonplaats, Maarsen maar even een kort berichtje met wat voor 307 met je nickname en eventueel een foto met afgeschermde kentekenplaat wil je niet plaatsen.

En nu rakel je deze discusie weer op, waar ik niet meer aan ga beginnen. :wink: :wink: :wink: :wink:
Ik reageer dan gewoon niet meer op vragen van mensen die zich niet even willen voorstellen. :roll: :roll: :roll:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]