307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu ma 18 jun 2018 - 04:09:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: slechte dealer ervaring!
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 - 09:33:03 

Beste Forum lezers,

Hieronder kun je in beknopte uitvoering mijn ervaring met Peugeot Dealer Hans Lammers te Aalsmeer vinden.
Dit is een beknopte uitvoering, aangezien de gehele uitvoering een 9 pagina’s lange brief is, die ook naar Peugeot Nederland is gestuurd. Mocht er iemand het hele varhaal willen lezen, dan kan je die krijgen via PM.

Het verhaal begint op vrijdag 7 juli 2006. Op deze dag werd ik de eigenaar van een Peugeot 307 1.6HDiF Griffe met kenteken 46-PD-KR. Uiteraard met leeuwenkeur garantie aangezien dit een occasion was.
De Km teller staat op dat moment op 30.296.
Na een paar dagen is er toch een aantal kleine dingen aan de auto die niet goed zijn ondanks de leeuwenkeur inspectie.
• Deur bestuurderskant. Deze deur sloot niet echt prettig, zeker niet als je het vergelijkt met de andere deur. Het leek wel of de deur een stukje zakte als je hem opende.
• Middenstand stuur. Bij rechtuit rijden, stond het stuur niet helemaal haaks. Ik moet hem een paar graden gedraaid houden om recht te blijven rijden. Je houd het stuur zeg maar of je een beetje naar rechts wilt sturen.
• Display radio/boordcomputer. De display was niet gelijkmatig van kleur, sommige letters of cijfers waren niet of nauwelijks leesbaar. Het euvel deed zich vooral voor als hij een tijd in de zon had gestaan.
• Voorruit. Bij aflevering bleek dat er een sterretje in het voorraam zat. Ook is het zo dat door dit sterretje een ruitenwisserblad was beschadigd en moest dus ook worden vervangen.
Zoals je kunt lezen geen ernstige dingen, maar wel slordig. Erger gaat het echter wel worden. De auto gaat naar de garage en bovengenoemde punten worden bekeken. Ik schrijf bekeken want repareren is niet op alle punten van toepassing. Zo zal de deur altijd blijven “hangen” en hebben ze de radio display niet vervangen. Dat kan wel eens gebeuren als hij in de zon staat was de uitleg.

19 augustus 2006, dit is de eerste keer dat ik Peugeot Assitance moet bellen. De auto staat voor mijn huis en wil niet meer starten..
De reden dat hij niet meer wilde starten bleek door kortsluiting in de radio display! Had ik dat niet al eens eerder gemeld?
Hierdoor was een zekering doorgebrand die ook de elektronica van de startonderbreker van stroom voorziet.
Tevens is bij deze storing mijn cd wisselaar doorgebrand. Echter hier moet ik zelf achterkomen bij het ophalen van de auto. De monteur heeft dit niet gecontroleerd.
De wisselaar wordt eruit gehaald en opgestuurd voor reparatie.

25 september 2006 kmstand 39.004. Op de snelweg krijg ik de melding “Storing Uitlaatgas” in de display. Auto aan de kant gezet en gebeld. De melding kan op zich geen kwaad, maar ik moet wel een afspraak maken om het te laten controleren.
De afspraak is gemaakt voor 17 oktober 2006. Dit omdat ze het dan meteen met een kleine beurt konden doen. Tijdens deze afspraak zullen er meerdere punten worden bekeken aangezien ik meerdere punten heb verzameld die niet goed zijn.
• Storing Uitlaatgas! Dinsdagmiddag 25-09-2006 verschijnt de melding "storing uitlaatgas" op de BC. Tevens gaat er een symbool branden in de display tussen de meters in.
• Regeneratie Roetfilter. Te pas en te onpas hoor ik een regeneratie van roetfilter (blazen van ventilator) Dit gebeurt zeer onregelmatig en kan niet goed zijn. Volgens mij moet een regeneratie om de +/- 700km maar bij mij is het willekeur. Om de 80km, 460km, 286km, 900km van de keren dat ik het heb bijgehouden.
• Vermogen valt weg bij optrekken. Soms gebeurt het dat bij het optrekken bij een stoplicht er géén vermogen voorhanden is. (het is alsof je optrekt in zijn derde versnelling). Na een paar seconden, komt het vermogen er vol in. Ook dit is net als het regenereren van het roetfilter willekeur. Soms komt het dagen niet voor en soms is het wel drie keer op één dag.
• Derde versnelling. Het inleggen van de derde versnelling gaat niet altijd soepel. Meerdere malen heb ik nu gehad dat wanneer je hem in zijn drie zet en de koppeling weer laat opkomen hij uit zijn versnelling schiet. Ook is het zo dat je de versnellingspook nogal heen en weer ziet gaan bij gas geven of lossen.
• Draad van achterruit verwarming is stuk. Er is één draad van de achterruit verwarming stuk. Ergens ter hoogte van de wisser.
• Cd wisselaar. Deze is stuk gegaan nadat ik door een defecte display van de radio kortsluiting heb gehad. Nog steeds niet terug?
• Probleem Climate Control.
Nu het wat kouder wordt blijkt dat deze niet naar behoren functioneert.
Wat voor temperatuur ik ook instel en in welke setting ook (auto, A/C aan, Eco, hard, zacht) hij houdt de temperatuur niet vast.
Als het buiten 13 graden is en je wilt de temperatuur binnen naar 23 graden brengen dan warmt hij inderdaad op en houd vervolgens ook niet meer op. Hij blijft dan warme lucht blazen!
Je gaat hem dan zachter zetten (dus van de Auto stand af) en dan gaat hij alleen nog maar gekoelde lucht blazen. Wat inhoudt dat het weer afkoelt maar ook dat je het idee hebt dat je op de tocht zit. Ook als je hem dan weer op stand Auto zet gaat hji wel weer hard blazen maar geen warme lucht. Het blijft dan gekoelde lucht. Alleen als je hem in de Eco stand zet heb ik het idee dat de lucht in iedergeval niet meer gekoeld is. Maar dan heb je weer het probleem dat met regenachtig weer dat de ramen snel willen beslaan.
Kortom de climate control, doet niet controle. (als je begrijpt wat ik bedoel)
• linkerbuitenspiegel (bestuurderskant) resoneert hinderlijk. De spiegelkap zit prima die trilt ook niet als je rijd, maar het is echt de spiegel zelf die trilt tijdens het rijden. Knap lastig met kijken. De spiegel aan de andere kant heeft er geen last van.

Op 5 oktober kmstand 40.084 kom ik na het tanken van de auto tot de ontdekking dat er aan de onderkant van de auto weer brandstof uitloopt. Een kleine twee liter brandstof lekt er weg uit de auto. Wat blijkt de ontluchting van de brandstof tank is stuk. Kortom er moet ook een nieuwe brandstof tank onder.
Tot 17 oktober is het devies hem niet meer af te tanken maar hem voor niet meer als de helft te vullen.

Nog voor 17 oktober val ik voor de tweede keer stil met mijn auto.
Op 9 oktober 2006 zo’n 80km van huis om 20:00 uur ‘s avonds wil hij na het tanken bij een pompstation niet meer starten.
Wederom Peugeot Assitance gebeld en met een uur stond er een afsleepdienst om mijn auto op te halen.
Ik werd afgezet bij een ANWB steunpunt waar ik een vervangende auto kon ophalen.
Mijn auto zou nog zo’n 10 km verder worden weggebracht naar een plaatselijke Peugeot dealer.
De volgende ochtend ben ik met de vervangende auto naar garage Hans Lammers gegaan met de vraag hoe ze het gingen oplossen. Ik kreeg van garage Hans Lammers een vervangende auto en zij zouden zorgdragen voor het retourneren van de ANWB auto en er voor zorgen dat de auto niet bij de dichtstbijzijnde Peugeot dealer zou worden gerepareerd maar bij garage Hans Lammers zelf. Dit omdat ze dan direct alles konden doen.

Vervolgens heb ik mijn auto 11 dagen moeten missen. Naar aanleiding van mijn klachten wordt vervolgens de turbo, brandstoftank, airco sensors, startmotor en kabels van de versnellingsbak vervangen. Tevens wordt er gekeken naar de montage van de buitenspiegel.

Na elf dagen krijg ik een telefoontje dat ik mijn auto weer kan ophalen. Hij zou het prima doen.
Helaas gaat het hier weer mis. De auto was wel klaar maar ze zijn vergeten om hem een beurt te geven en het koolstof filter van de airco te vervangen. Kortom, hier moet ik wederom een afspraak voor maken. Gezien de lange reparatie duur en het ongemak zou de beurt kosteloos worden uitgevoerd.

Helaas zal blijken dat ondanks alle reparaties niet alle problemen zijn verholpen.
Het inhouden bij het optrekken is nooit verdwenen. Ook het onregelmatig regenereren van het roetfilter is iets wat aanblijft, aangezien het niet opgelost is. En niet op te lossen is. Ook de climate control zal nooit gaan doen waar hij ooit voor gemaakt is. Want het controleren van het klimaat is tot op de laatste dag niet gelukt. Tevens is er bij de reparatie aan de draad van de achterruitverwarming een andere draad beschadigd. Die het dus niet meer doet.

Al met al niet echt hoogstaand, maar deze 11 dagen eindigen met een nare bijsmaak. Er zijn kosten ontstaan door het niet zelf retour brengen van de ANWB auto. Ook krijg ik een rekening voor benzine van de leenauto van de garage zelf. Ik had de auto namelijk niet afgetankt meegekregen, er was al een kwart tank uit. Zo heb ik hem dus ook weer ingeleverd. Zij denken echter dat hij afgetankt was en berekenen die kosten dan ook door.

Er volgt een briefwisseling waarin ik probeer duidelijk te maken dat deze kosten in mijn ogen niet aan mij boorberekend moeten worden.
Het retourneren van deze auto is iets wat in mijn ogen niet aan de klant is om te doen.
Vergeet hierbij even niet dat de auto ruim 80km van mijn huisadres weer geretourneerd had moeten worden en dit dus ook op een totaal ander punt was, als waar mijn auto volgens de Leeuwenkeur Garantie gerepareerd had moeten worden.
Als ik deze auto makkelijk en zonder hulp van derden of kosten zelf had kunnen retourneren bij de ANWB en vervolgens mijn eigen auto had kunnen halen bij de dichtstbijzijnde Peugeot dealer had ik dat zelf wel gedaan.
Maar dit was dus onmogelijk.
Verder wijs ik ze op het feit dat ik de leenauto niet afgetankt heb meegekregen.

Garage Hans Lammers heeft hier echter geen enkele boodschap aan is ook geenszins meer van plan ook maar iets aan de kosten te doen.
Ze betreuren het echter wel dat ze niet kunnen bewijzen dat ik de auto afgetankt mee zou hebben gehad. (waarmee je eigenlijk zegt, ik denk dat je liegt).
Ik besluit het hier maar bij te laten en betaal de gemaakte kosten zelf.

Maar hier is het verhaal nog niet ten einde. Want het wordt nog erger.
Op 15 januari 2007 kmstand 48.654 op de A13 richting Rotterdam, kreeg ik de melding "Storing Uitlaatgas" en twee seconden later ging de motor over op een noodloop. Ik kon niet meer toeren maken dan 2500.
Auto maar aan de kant gezet, en heb me voor de derde keer met deze auto laten afslepen.
Ditmaal naar een Peugeot dealer in Schiedam, waar ik vervolgens anderhalf uur heb moeten wachten tot mijn auto gerepareerd was.
Ditmaal was het een druksensor in de uitlaat. Kortsluiting in sensor.

Na deze derde storing tezamen met alles wat is voorgevallen ben ik het zat. De maat is vol. Ik wil van de auto af en wel zo snel mogelijk. Na kort overleg met garage Hans Lammers komen we tot de overeenkomst dat ze hem terug kopen van mij.
De overeenkomst behelst de punten dat ik op 10 februari 2007 mijn auto kom inleveren en dat garage Hans Lammers het overeengekomen bedrag direct zou overmaken naar Peugeot Finance.
De auto was immers gefinancierd.

Eind goed al goed denkt u wellicht. Deze gedachte had ik namelijk ook.
Door omstandigheden kom ik echter vier maanden na dato (21 mei 2007) tot de ontdekking dat garage Hans Lammers het geld niet heeft betaald.In een mail van 25 mei 2007 bevestigt garage Hans Lammers dat ze inderdaad een fout hebben gemaakt en zijn vergeten het geld over temaken. Het geld zou binnen een week worden overgemaakt.

Zeer slordig, onprofessioneel, en bovenal niet zonder gevolgen.
Ik heb dus vier maanden lang rente betaald over het openstaande bedrag.
Logischerwijs claim ik dus de betaalde rente bij garage Hans Lammers. De rente over dit bedrag is volgens Peugeot Finance over 4 maanden € 400,-.
Geheel buiten mijn schuld is er een fout gemaakt en het is niet meer dan billijk dat als er kosten ontstaan deze worden betaald door degene die de fout maakt. Lijkt mij.
In een mail van 25 mei 2007 vraag ik dan ook aan garage Hans Lammers of deze mij binnen 10 werkdagen het verschuldigde bedrag wil betalen.
Op 15 juni krijg ik een mail van garage Hans Lammers dat er geld is overgemaakt aan Peugeot Finance en dat de zaak daarmee is afgehandeld.
U zult wellicht kunnen begrijpen dat daarmee de zaak voor mij totaal niet is afgehandeld.
Ik heb immers nog recht op de teveel betaalde rente a raison van € 400,-
Bij een bezoek aan de garage wordt er uitgelegd dat ze vinden dat er betaald hoeft te worden, omdat het volgens garage Hans Lammers zo is dat ik het dan maar eerder had moeten opmerken dat ze een fout had gemaakt.
De stelling van garage Hans Lammers is dus, als ik het eerder had opgemerkt zij eerder hun fout hadden opgelost.
Er is geen enkele manier van beredenering meer mogelijk. We blijven beide bij ons standpunt. Na wat duidelijke taal van mijn zijde wordt er als een duveltje uit een doosje ineens € 200,- aangeboden voor het ongemak.
Dit ondanks dat ze diezelfde middag nog mailde dat de zaak voor hun was afgehandeld en dat hij in het gesprek aandraagt dat het toch vooral aan mij lag. Aangezien ik ontzettend kwaad, teleurgesteld en het gevoel had dat mij onrecht werd aangedaan heb ik om verder leed te vorkomen op dat moment die € 200,- aangenomen.

Echter de resterende € 200,- wil ik nog steeds hebben.
Zoals je kunt lezen is enige vorm van communicatie tussen garage Hans Lammers en mijzelf niet meer mogelijk.
Ik heb dus nu Peugeot Nederland aangeschreven, en een advocaat er naar laten kijken.

We wachten dus maar even af.
Ik hou jullie op de hoogte.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 - 16:40:07 

Ochjee wat een rampenverhaal is dit zeg!
Helaas kan ik er ook geen zinnigere reactie op geven dan: wat een prutsers zitten daar bij Peugeot!
En koop nooit zelf een peugeot, de enige manier is leasen (en dan niet bij PN) zodat je niet zelf met de kosten zit!
En dit geeft meer aan wat een geweldige kwaliteit en service peugeot heeft.

En uiteindelijk blijven we allemaal maar peugeotjes kopen.
Veel waar voor relatief weinig geld, is en blijft duurkoop!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2007 - 22:01:35 

...wat ik mis in dit hele relaas is het hernieuwd inspoelen van software...dat had mogelijk de storingen in het motormanagement kunnen verhelpen...vreemd dat dit (schijnbaar) niet door de dealer is gedaan...of vergis ik me nu... :? :? :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 - 06:52:31 

carfan307 schreef:
Helaas kan ik er ook geen zinnigere reactie op geven dan: wat een prutsers zitten daar bij Peugeot!
En koop nooit zelf een peugeot, de enige manier is leasen (en dan niet bij PN) zodat je niet zelf met de kosten zit!

Als we ze blijven kopen moet het toch zijn dat dit niet bij elke wagen zo is ? We rijden hier al meer dan 15 jaar met peugeot en nog nooit een wagen moeten binnendoen voor zware problemen ;op het gewoonlijke onderhoud na natuurlijk. Ik kan best begrijpen dat als je een auto koopt en iets meemaakt als de topicstarter dat je best hopeloos wordt, maar dit hoeft daarom geen betrekking te hebben op het merk zelf.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 - 10:44:07 

Al bij kleine probleempjes icm een slechte dealer wordt de auto een
rampenbak. ongeacht welk merk.

Het positieve gevoel bij/met de auto is helemaal omzeep geholpen door de ervaringen en behandeling bij de dealer.

Een dealer die wel voor je klaar staat en de problemen aanpakt en oplost
zorgt dat het een fijne auto is en blijft.

gr Rick :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 - 12:17:49 

svenner schreef:
carfan307 schreef:

Als we ze blijven kopen moet het toch zijn dat dit niet bij elke wagen zo is ? We rijden hier al meer dan 15 jaar met peugeot en nog nooit een wagen moeten binnendoen voor zware problemen ;op het gewoonlijke onderhoud na natuurlijk. Ik kan best begrijpen dat als je een auto koopt en iets meemaakt als de topicstarter dat je best hopeloos wordt, maar dit hoeft daarom geen betrekking te hebben op het merk zelf.

Nee, dat zeg ik ook niet.
Je kan het vergelijken met het eten van bedorven vis in een restaurant. Ik zeg niet dat al het eten bedorven is, ik zeg dat het een slecht restaurant is die mij bedorven vis heeft gegeven.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 - 12:30:03 

Het ligt inderdaad meer aan de dealer dan aan het merk. Voor deze auto heb ik nog 4 peugeots gehad, en die waren helemaal top!
Vandaar dat ik schrijf Slechte dealer ervaring. Het is gewoon een bijzonder slechte dealer. En dat mag iedereen weten.
Maar met het merk zelf, heb ik tot deze wagen nooit grote problemen gehad.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 - 19:24:58 

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier flink ziek van bent!

Ik hoop dat die advocaat uitkomst bied succes

groetjes Antoon

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2007 - 14:51:36 

Er zijn nogal wat slechte Peugeot dealers helaas, komt waaschijnlijk ook doordat de steun van de importeur minimaal is.

Verder helpt het ook niet dat de kwaliteit van peugeot onder de maat is.
Heeft in de krant gestaan op 24 mei 2007.
" Ook aan de kwaliteit van de auto's moet gewerkt worden, aldus Streiff. Dit moet de garantiekosten voor Peugeot halveren en het aantal kinderziektes van nieuwe modellen met een derde terugbrengen. Vaste kosten moeten 30% naar beneden."

Je kan ook kijken op autoweek.nl, tevredenheids trofee 2006, compacte klasse, daar staat de 307 stevast als allerlaatste al sinds deze op de markt is.

M.a.w. koop een peugeot en je hebt (bijna) gegarandeerd problemen.

Mijn 1e 307 was een ware ramp, mijn 2e is ook echt niet wat je van een nieuwe auto zou mogen verwachten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2007 - 17:00:50 

dat is echt balen!!!! ik hoop dat dit goed voor je af loop en dat je met je volgende auto meer succes heb.

ik vind het is het zelfde als met auto's en dealers je moet het maar treffen. ik zelf zit nu.... volgens mij al +/-10 jaar bij de zelfde Peugeot dealer ik krimpen a/d ijssel en daar heb ik nu al 4 peugeot gekocht waarvan ik in 2000 een nieuwe 206 gekocht heb . ja ik was ook 1 van de vele nederlanders die er bijna een jaar er op moesten wachten en ik vond het waard!!!! maar op het gegeven moment ging het mis.. de motor sloeg op hol! ben langs de dealer geweest... konden niets vinden.... dacht, nou dat was zeker eenmaling... maar niet. het gebeurde opnieuw de motor sloeg weer op hol en maakten heel veel toeren.... weer terug naar de deals. sloten het weer aan de computer. werd trouwens gelijk geholpen hoefde niet te wachten... en natuurlijk gebeurde het daar niet... ze konden niets vinden en werd ik maar weer terug naar huis gestuurd. ik vroeg nog hou hem dan een weekje.. maar dat deden ze niet.
en op een dag dat het heel erg had gesneeuwd gebeurde het weer.. maar nu bleef hij er in en de auto sloeg ook telkens af... met pijn en moeite heb ik mijn 206 naar een veilige plek gebracht en heb daar de peugeot assistentie moeten bellen. die hebben mijn 206 weg gesleept naar de peugeot dealer in schoonhoven. en gelukkig... daar gebeurde het ook. alleen hadden ze daar voor mij geen leenauto en moest ik met de bus naar Krimpen om bij me eigen dealer een leen auto op te halen. maar gelukkig na een dag was me 206 weer gemaakt en heb ik er nooit meer last van gehad. alleen kreeg ik wel de rekening van de leen auto (de storing was garantie). maar heb deze niet betaald met het verhaal dat ik meer onkosten gemaakt heb (snipperdag van me werk en een bus kaartje). ja daar liet me daler me ff staan. maar verder vind ik het een top dealer nu staan ze altijd voor me klaar en wordt ik goed en netjes geholpen. of het nou daar door komt of dat je nu 10 jaar bij de zelfde dealer zit of om dat ik nu een 307 sw rij (heb ik me eigenlijk wel eens aan jullie voor gesteld???? volgens mijn niet :oops: )

maar goed het is nog geen eens 1/3 wat jij heb mee gemaakt en ik hoop nogmaals dat het voor jou in je voordeel alloopt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2007 - 08:11:59 

Ik heb inmiddels een reactie van Peugeot Nederland gehad. Ze gaan een onderzoek instarten en hopen binnen 20 werkdagen met een reactie te komen op mijn brief. We wachten het af...........

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 jul 2007 - 17:00:04 

ik heb gisteren een brief van Peugeot Nederland gehad.
de brief luid,

Geachte heer Rinkel,
met dit schrijven reageer ik op uw mail van 19 juni 2007 waarin u onde de gebeurtenissen rond Autobedrijf Hans Lammers B.V. te Aalsmeer meedeelt. Ik wil u bedanken voor de jarenlange trouw aan het merk Peugeot en betreur te vernemen dat u niet te vreden bent over de serviceverlening van Autobedrijf Hans Lammers. B.V.

Helaas moet ik u melden dat gezien de belangeverstrengeling , Peugeot Nederland in het conflict dat u met uw Erkend Reperateur Autobedrijf Hans Lammers B.V. te Aalsmeer heeft niet als onafhankelijke partij kan optreden. De rol van Peugeot Nederland is het verlenen van technische ondersteuning aan de Peugeot Verkoop en Serviceorganistie. Elk lid van de Peugeot Verkoop en Serviceorganistatie is een zelfstandige onderneming die voor eigen rekening en risico werkt.

Het spijt me dat ik u niet anders kan berichten in deze kwestie.
met vriendelijke groet,
Peugeot Nederland.

Kortom wij doen er helemaal niets aan zoek het lekker uit.
Ik snap dat ik een juridisch geschil moet uitvechten met de dealen en niet met Peugeot Nederland.
Maar wel heel jammer dat ze dus ook niets doen met de rits aan klachten over deze dealer. De dealer verkoop toch Peugeot en als ik Peugeot Nederland was zou ik toch graag willen dat ze een beetje zorgvuldig met deze naam zouden omgaan. Maar helaas Peugeot Nederland gelooft het wel en laat me dus ook staan.
Blijft alleen nog even een advocaat.

groet,
jerolimo

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 31 jul 2007 - 18:52:05 

op veel hulp moet je blijkbaar niet rekenen. Met andere woorden: het interesseerd peugeot Nederland blijkbaar niet dat de verdelers de naam 'peugeot' slecht maken. Wat doet nu de volgende klant: "ik koop nu geen peugeot meer, toch maar een slechte service", en voila klant kwijt maar geen interesse hebben die mensen als ze maar hun dikke salaris van over de 6000 euro per maand hebben...

grtz

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2007 - 13:36:09 

..dreig met de media bij de z.g. service organisatie...dat wil ze wel eens op andere gedachten brengen... :? 8) 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2007 - 17:54:51 

Dit is typisch een geval van "verborgen gebreken" en een auto die niet voldoet aan de eisen die je er rederlijke wijze aan mag stellen. Dat is dus punt 1 :idea: .

Het volgend onderwerp is dat de garage de gebreken niet of in onvoldoende mate heeft hersteld of heeft volledig weten te herstellen. Dit is punt 2 :idea:

Gelezen en beleerd uit het Nieuw Burgerlijk Wetboek kan je, indien je de moeite ervoor neemt, de koop van deze auto bij den Rechtbank nietig laten verklaren en eventuele kosten bij betreffende dealerT te verhalen :idea:

Neem maar een advocaat in den arm en houdt ons op de hoogte. 8)

Ed & Willem Bever.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]