liondriver schreef:
Ik ben accoord gegaan met de zilveren, de extra dingen a 420 eu betaal ik niet, en de dealer zorgt voor een spoiler, meegespoten a 300 eu, betaal ik ook niet, leaseprijs/contract blijft gelijk. De spoiler komt erop omdat ik de wat "oudere bestuurders kleur" zilver een beetje te compenseren, en samen met de getinte ramen achter de 307 een iets sportiever uiterlijk te geven.
Dit wordt dus ws mijn eerste en laatste Peugeot, als France niet zo ongelovelijk eigenwijs was geweest hadden ze misschien een trouwe klant 4ever gehad. Ze hebben dit zelf in de hand gewerkt.
Hoi,
Natuurlijk een vreemde situatie allemaal maar ik vraag me af of het een fout is van Peugeot of van je dealer. Voorts kan je ook van deze kleur ook veel plezier hebben. Het is de opvallenste kleur (veiligheid), Je ziet er veel minder vuil op dan op een zwarte. Als gezinshoofd houdt je dus nog tijd en energie over voor andere leuke dingen.(dus misschien nog meer kinderen).
Verder vind ik je eerste opmerking en je laatste niet met elkaar stroken.
Als je
JA zegt en dus een deal sluit moet je er ook achter staan en er niet meer op terug komen en elkaar weer een nieuwe kans geven.
Gr.