307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu ma 23 jul 2018 - 10:06:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 - 22:45:30 

mijn persoonlijke mening, ik denk dat veel problemen aan de wagens ook heel veel met de sevice bij de garages temaken heeft, ik heb al vaker gehoord dat veel jongens die in een garage werken niet meer zonder hun pctje kunnen voor het opvragen van handelings wijze, ook denk ik ook dat veel techniekers (als ik ze zo al mag noemen) vaak gewoon weg te laks zijn om het daadwerkelijke probleem optelossen als ik soms hoor dat ze 2 tot 3 dagen zoek werk hebben voor 1 stuk onderdeeltje te vervangen, maar al bij al ben ik perfect tevreden met mijn 307 nog niets structureel stuk gehad (klopt af) binnen kort nog even de remblokjes vervangen (na 55000km) en dan kan ze er weer een hele tijd tegen.

peugeotfreak is the name and peugeot is the game

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2009 - 00:38:21 

Peugeotfreak, dat kan ik ten dele beamen, maar veelal is er een reparatie procedure opgelegd door PN.

B.v. in het geval van niet inklappen of uitklappende spiegels, zulllen ze eerst de boel smeren, de keer er op nieuwe software laden en met 3e keer zullen ze een nieuwe spiegel bestellen die er dan de 4e keer op gezet wordt.

Dit hebben ze bij mijn beide 307's zo gedaan.
Bij de 2e 307 heb ik ze gelijk gevraagd om de spiegels (beide) te vervangen omdat smeren en software niet helpt. Maar dat doen ze niet.

Je moet dus gewoon 4x langs terwijl het in 1 keer kan.
Bij de 2e 307 zelfs nog een paar keer omdat ze boel hadden beschadigd.
Totaal dus 6x langs geweest voor 1 probleempje, moet je 'ns kijken hoeveeel tijd het koste.
gelukkig kon ik die raparaties met andere reparaties combineren. :oops:

Helaas gaat het zo vaker.

Je kan het beste maar een auto hebben die het gewoon goed doet, want aan zo'n garantie heb je niks.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]