307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu zo 19 aug 2018 - 01:47:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015 - 10:36:49 

Hallo allemaal,

Allereerst even voorstellen, mijn is Mustafa en kom uit de buurt van Doetinchem.

Sinds kort ben ik bezit van 307sw uit 2007 en daar in zit fabrieks-af RT4 navigatie, althans dat dacht ik zo als ik de boeken in de auto zouden moeten geloven.Maar nee, helaas ben ik laat achter gekomen dat het niet zo is.
Want ik dacht toen ik de auto vorige week had gekocht even de kaarten en navigatie een nieuwe software updaten want de inhoud van navigatie was verouderd.
Dus ik op zoek gegaan naar de software en ben terecht gekomen op internet naar NAVIWARE.nl, en daar de cd's besteld voor RT4 unit.
Nou volgende dag cd's ontvangen en gelijk naar de auto gelopen en begonnen met de eerste cd(met draaiende motor)en navigatie vroeg of ik het zeker weet met de update door te gaan en ik op ja gedrukt en beginnen maar..
Nou hij begon de eerste stappen te doen paar keer 100% gehaald en daarna ging hij uit en weer aan, dat was dan ook gelijk laatste keer dat hij dat deed. Hij deed niks meer geen beeld geen geluid en echt helemaal niks.Enigste wat hij deed was iedere 15 seconden weer opnieuw opstarten en gaf de cd ook niet meer..Dus ik balen van waarom dat het niet goed gaat heb uurtje in de auto gezeten, maar helaas geen vooruitgang alles zelfde.Volgende dag op zoek gegaan naar de oplossing bij bedrijven op internet, paar gebeld ook CAR CARE in Woensel, hij zal mij gaan helpen voor 250euro zei die..

Ik vond het ook wel veel bedrag maar goed dat ding moest ook gaan werken.Ik moest van hem de unit uithalen en opsturen,toen ik de unit uithaalde merkte ik dat op de unit sticker was geplakt met daarop staat RT3...

Eind conclusie is ik heb gewoon update voor RT4 op RT3 gedaan en nu doet het systeem niets meer helemaal zwart
scherm..

wat kan ik er allemaal doen wie o wie kan alsjeblieft mij helpen....
Kan ik gewoon weer de udate's cd's voor RT3 proberen op te zetten of kan dat niet meer.
Graag hoor ik het van jullie..
alvast bedankt

MVG Mustafa

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015 - 16:07:52 

Brandt je rode sos lampje op de radio??

Je kunt het volgende proberen;
Radio er uit klepje erboven open maken (1 schroefje) accu pack er uit ( stapel knoopcellen ) dan er weer in doen en radio terugplaatsen.
Oorspronkelijke versie er in en minimaal de auto een half uur laten lopen met die cd er in.

Lijkt de eerste 15 min alsof er niks gebeurt, dan gaat je backlight aan en als het goed is gaat dan een tellertje lopen en zou hij na een minuut of 5 weer moeten draaien.

Doet hij dat niet dan wordt het een prijzige operatie.

Heel veel succes

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015 - 17:29:24 

Hoi cyphor,

Bedankt voor je antwoord:D..

Ja lampje brand en knippert soms, boven S.O.S knopje en net onder de eject knop, is dat goed teken?
morgen ontvang ik als het goed is de nieuwe cd's voor RT3,
dus ik moet er gewoon de batterij uit halen en even wachten dan weer erin stoppen en alles weer aansluiten..
moet ik ook resetten met die twee kleine knopjes..

ik hoop dat het gaat lukken

Mvg Mustafa

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015 - 20:11:28 

Mooi dan gaat het waarschijnlijk goedkomen die rode knop licht op als hij in een soort save/backup modus gesprongen is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015 - 20:42:31 

Ik heb het even nog een keer gekenen, het is gele lampje dat het brand dus geen rood kleur..

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 14 maart 2015 - 12:36:52 

Heb de cd's ontvangen en de eerste cd (firmware) in de unit gestopt maar hij spuugt iedere keer weer naar buiten en dan haalt hij weer naar binnen en weer even later naar buiten zo gaat het verder..gebeurt niets eingelijk...

enigste wat teken geeft is dat het lampje boven de SOS lamp oranje brand en soms knippert..

meer niet!!!

kan ik nog iets aan doen of moet ik nog langer afwachten..

graag hoor ik het..

mvg Mustafa

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 14 maart 2015 - 12:45:08 

nu spuugt hij niet meer en de cd zit er al ongeveer 15 minuten in de unit en gebeurt verder eigenlijk niets wel brandt de lampje boven de SOS knopje continu aan(oranje licht)..

is dat goed teken?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 14 maart 2015 - 12:50:09 

Na ongeveer kwartiertje heeft hij de cd weer eruit gespuugd zonder resultaat..

Pfff...ik wil de hoop niet wegdoen maar wordt wel steeds minder...

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 14 maart 2015 - 15:12:28 

heb je de batterijen er ook eerst uit gehaald?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]