307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu do 22 feb 2018 - 20:55:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: RT3 Display gestolen!
BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2015 - 14:29:22 

Goedemiddag mede 307 rijders,

Ik rij nu 4,5 jaar een Peugeot 307 1.6 diesel uit 2004 van de zaak. Heb nog nooit zo'n (blijvend) goede auto gehad, zelfs niet na 348.000 km op de teller :-)
Nu ga ik switchen van job, en krijg de auto voor een symbolisch bedrag van de zaak.

Nu is een maand geleden het navigatiedisplay gestolen. Geprobeerd met een voorwerp de voorruit aan diggelen te slaan (wat niet lukte uiteraard) en daarna het kleine zijruitje. Dat heeft enkele consequenties nu met de radio.

De radio zelf doet het nog gewoon goed, maar gaat om de ca. 1,5 minuut uit, en valt even stil (ca. 15 seconden), om vervolgens weer aan te gaan. Hij komt dan weer op dezelfde radiozender als het begin van toen ik de auto als laatste keer uitdeed. Het lijkt alsof hij "zoekt" naar een connectie met het navigatiedisplay. Je ziet ook elke keer een rood lampje branden bij de aansluiting waar het display aan gekoppeld werd.
Nu kan ik uiteraard een display halen bij de sloop (ca. 225,00 volgens mij) maar vind dat momenteel niet waard voor de auto. Ik wil er nog in rijden voor hooguit enkele maanden.

Weten jullie hoe ik de radio "aan" kan houden?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]