307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu vr 16 nov 2018 - 13:59:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 16 aug 2017 - 00:06:44 

Beste 307 rijders,

Ik ben al weken opzoek naar monochroom navigatiedisplay ivm strepen in scherm, is gewoon niet te vinden! Dus mijn vraag is kan ik anders gewoon kleurenscherm plaatsen met RT3? Of komt er meer bijkijken? Of is het helemaal niet mogelijk?

Ik hoor het graag,

Groeten,

Mark

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 aug 2017 - 13:26:32 

MarkinthaDark schreef:
Beste 307 rijders,

Ik ben al weken opzoek naar monochroom navigatiedisplay ivm strepen in scherm, is gewoon niet te vinden! Dus mijn vraag is kan ik anders gewoon kleurenscherm plaatsen met RT3? Of komt er meer bijkijken? Of is het helemaal niet mogelijk?

Ik hoor het graag,

Groeten,

Mark

Ik zit in het zelfde schuitje als jij.. als je het forum doorzoekt en internet kom je alleen maar vaag gedoe tegen, ik haal er in ieder geval niks concreets uit.

Dat monochrome CT scherm is blijkbaar compleet van de aardbodem verdwenen om een of andere reden, ja je kan em nieuw bestellen bij de dealer maar dan ben je geloof ik iets van 400 euro kwijt. Beetje idioot voor zo'n kutschermpie.

Maar van wat ik zover heb begrepen is het niet mogelijk tenzij je de hele boel ombouwd gezien het kleuren scherm en eventuele andere schermen een andere aansluiting hebben.

Hoe en wat je nodig hebt weet ik ook niet, heb ik ook al eerder gevraagd maar zoals ik al zei geen duidelijke antwoorden. Waarschijnlijk omdat al die nieuwe zooi ook weer ingeleerd moet worden enzo.. lastig.

Ik heb me er maar bij neergelegd, navigatie gebruik ik toch niet en bellen ook niet. Als er een storing op het scherm verschijnt kan ik het met fijngeknepen ogen nog net lezen :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 17 aug 2017 - 11:37:35 

Soms komen ze nog wel eens voorbij op ebay.com

http://www.ebay.com/itm/PEUGEOT-CITROEN-C3-SAT-NAV-NAVIGATION-MP3-RT3-GPS-MULTIFUNCTIONAL-DISPLAY-UNIT-/253012446591?hash=item3ae8b78d7f:g:fNIAAOSwXXxZUMZv

http://www.ebay.com/itm/PEUGEOT-CITROEN-SAT-NAV-NAVIGATION-MP3-RT3-GPS-COMPLETE-KIT-/263057468811?hash=item3d3f726d8b:g:w9gAAOSwiQ9ZUMeq

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]