Bakker82 schreef:
vinno86 schreef:
steven_vanheukelom schreef:
150 + pakweg 15 verzendkosten (vb. verzekerde zending) + BTW is toch goed 200? Dan is die 205 er toch niet zo ver af. Of zie ik iets over het hoofd.
150 + BTW komt op 181,50 Euro..
Dat betekent ~24 euro verzend kosten.. slaat nergens op voor een schermpje wat niks weegt, ook niet aangetekend.
Maar hij werkt nu wel goed ?
Zo ja zal ik mij niet te druk maken want als je kijkt wat beetje normale prijs is wat je ervoor betaald komt dit wel in de buurt. Maar snap dat je natuurlijk even baalt maar opzich niet zo hele gekke prijs vergeleken met anderen.
Nou ik had gister dus maar 200 gepind omdat ik er vanuit ging dat de verzendkosten geen 25 euro zouden zijn, blijkbaar wel en kwam dus 6 euro tekort, vanavond komt de Postmeneer weer als het goed is dan weet ik of het scherm werkt
Maar goed daar was ik dus bozer over dan wat ik nu moet betalen want dat 10tje extra kan dr nog wel bij.. maar blijf het schandalig veel vinden voor een pakketje lucht versturen.. mij kostte het 6,95..
Slechte communicatie van Verotronics die het allemaal goedkoper willen laten klinken dan dat het is, moest ook zelf achter de track en trace code aan.
En m'n eigen fout dat ik niet het exacte bedrag had gevraagd aan de telefoon, ik nam genoegen met 150 ex BTW en verzendkosten.
Voor mij geen bedrijven met Rembours meer in ieder geval