307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu ma 16 jul 2018 - 14:51:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2007 - 21:59:42 

Na 5 probleemloze prive Toyota's, moest ik 2 jaar geleden er toch aan geloven een lease-auto te nemen. Een Toyota was op dat moment erg ongunstig in de lease, dus de 307 toch maar het voordeel van de twijfel gegeven, die was een stuk gunstiger. In krappe 2 jaar tijd 96.000 km probleemloos gereden, nog 40.000 te gaan. Enige probleem dat ik in het begin had (op dag 2 al) was dat de cruise control zomaar uitviel en pas na een herstart weer deed. Bleek later de remschakelaar te zijn geweest.
Van de stoel kreeg ik ook rugklachten (maar heb ik ook wel bij andere auto's) en heb die lekker laten vervangen door een heerlijke Recaro stoel waar je in zit in plaats van er op.
Dus eigenlijk best wel een toppie auto voor zijn geld en ook met de zeer complete Premium uitrusting.
1 ding snap ik echter niet helemaal, als ik af en toe even in de storingenlijst van de BC kijk, zie ik ineens dat er een lamp defect is, maar ik wordt daar niet direct voor gewaarschuwd. Moet toch een kleine moeite zijn? Nu zit ik dus regelmatig even in de storingenlijst te kijken of alle lampjes nog branden. Je wordt op van alles geattendeerd op het beeldscherm, alleen niet dat er een lamp defect is.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]