307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu vr 20 apr 2018 - 14:37:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: gewoon zeer tevreden
BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 - 17:39:39 

naar aanleiding van al de negatieve reacties op het forum ga ik hier eens een positieve reactie plaatsen :D

ik rijd nu al een tijdje rond met een 307 phase1 1600 benzine 16v 110 pk met automaat 8) van bj2003 en ik ben er heeeeeeeeeel tevreden mee :D
de wagen loopt als een klok. de motor is lekker zacht als je er gewoon mee rijd en kan toch brullen gelijk een leeuw als je het gaspedaal even flink induwt :D. een zalige wagen om lange afstanden te maken dankzij de soepele motor (met automaat 8) ) maar ook de zetels zijn lovenswaardig (nog nooit zo mals maar met toch genoeg ondersteunig in een zetel gezeten in een ander automerk). vanachter is er ruimte genoeg om iets in de koffer te vervoeren maar ook de achterbank is groot genoeg.
ik werk nogal graag zelf aan mijn auto en ook met deze wagen is dit geen probleem een klein of groot onderhoud is met de nodige kennis geen enkel probleem om zelf uit te voeren.

ik hoop dat ik er nog vele jaren met veel plezier mee rond mag toeren over de belgische wegen.

groeten Erwin :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]