307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu do 15 nov 2018 - 14:51:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: toch positief
BerichtGeplaatst: do 14 sep 2006 - 11:43:34 

Ik heb dit forum pas ontdekt en vind nogal veel negatieve dingen over DE LEEUW. Toch zijn dit maar peanuts vergeleken met wat mijn collega's allemaal meemaken met hun VW en AUDI's.
Wij zijn ondertussen aan onze 4de PEUGEOT toe en hebben al wel enkele mankementjes gehad, maar zijn telkens keurig opgelost in garantie.
Even een overzicht: 206 HDi 2,0 met 90pk- 120.000km op 4 jaar geen enkel probleem gehad; 206CC 1,6 benz. 50.000km op 4 jaar(linker pinker defekt); 307 SW 1,6 HDiFap, nu 34.000km op 17 maanden(rechter vergrendeling van de deur) en tenslotte mijn echtgenote met een 307CC 1,6 benz. 8.000km op 5maanden, fantastische auto, alleen het alarm heeft kuren, is in onderzoek bij de dealer en via jullie fantastische forum.
Ik licht mijn dealer morgen in over dit forum, want er staan GOUDEN tips op, zelfs voor een geschoolde mekanieker.

Profiel  

Berichttitel: Re: toch positief
BerichtGeplaatst: do 14 sep 2006 - 21:29:55 

ronaldo schreef:
Ik heb dit forum pas ontdekt en vind nogal veel negatieve dingen over DE LEEUW. Toch zijn dit maar peanuts vergeleken met wat mijn collega's allemaal meemaken met hun VW en AUDI's.

haha vertel mij wat over die merken! audi: na 35000 km distributieriem doormidden; motor is nooit meer goed geworden, stinken en enorme roetwolken uit de pijp ("das normaal meneer bij een diesel") en hoog verbruik van brandstof en olie.
vw: diverse keren de bobine kapot, "zie maar hoe u thuis komt meneer".

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2007 - 22:59:00 

Rijdt ook een Peugeot 307 Hdi en ben er dik tevreden over!

Ik hoor van een kennis van me ook niets anders dan vreemde dingen over hun BMW schijnbaar klapt daar de turbo om de zoveel km's eruit en schijnen ze dat bij BMW normaal te vinden. Ik hoor vaker problemen met Diesel auto's van andere merken.

Deze heb ik bij m'n 307 nog allemaal niet meegemaakt en hopelijk blijft dat zo (zit nu op 82.000 km). Hoor veel lof over de Diesel motoren van Peugeot, ze schijnen ook 's werelds beste te zijn met Diesels.

Tja als een auto erg veel verkocht is, is de kans op klachten ook groter. En de 307 is nu eenmaal een veel verkochte auto. Die van mij heeft i.i.g. geen problemen.

Ik ken nog zeker 2 personen die probleemloos een 307 rijden en er zelfs na de zoveel zakelijke km's wederom voor de 307 kozen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2007 - 18:59:01 

Ik rij bijna 3 jaar probleemloos met mijn 307!!! (60.000kms)
Ik spaar hem nogthans niet.
(veel getrek van een aanhangwagen, enz.)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2007 - 08:52:12 

iceman schreef:

Tja als een auto erg veel verkocht is, is de kans op klachten ook groter. En de 307 is nu eenmaal een veel verkochte auto. Die van mij heeft i.i.g. geen problemen.

Dat is ook wel weer waar denk ik.
Trouwens, ik heb over mijn 307 ook nog niet te klagen.Voorlopig dan toch en ik hoop dat het zo blijft, maar ik heb wel geen hoog km-aantal om echt problemen te "mogen" krijgen (36000km). Enkel een contactje kapot gehad van de parkeersensors (voor +/- 10 euro was het in orde)

Misschien wat meer positieve dingen posten ipv enkel de negatieve. Dan komt het hier op het forum wat positiever over voor de mensen buitenaf :D

Grtz

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 24 dec 2007 - 18:00:26 

Ik hoor ook een hoop elende over de VW's en Audi's van een kennis die daar monteur is.
Ach alle merken hebben wel iets, de één is er alleen iets opener in.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 - 15:12:35 

Ik kan me twee jaar geleden nog goed herinneren. Donderdag VW Golf van de dealer ontvangen. Vrijdagochtend, de auto start niet:-S. Toen maar VW Service gebeld, nou probleem heeft lang geduurd voor het gerepareerd was. Eerst Accu doormeten, na lang zeuren hebben ze er een nieuwe ingezet waarna het probleem was verholpen, maar ondertussen hadden ze wel mijn halve carkit gedemonteerd, tja was geen af-fabriek carkit, dus monteren we ook niet voor je. En gelukkig voor mij, was het toen heel druk bij de dealer :twisted: :twisted: . Uiteindelijk alles in orde, maar geen goed gevoel bij een nieuwe auto. Ik ben heel benieuwd wat mijn Peugeot bij de levering gaat doen aanstaande vrijdag.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 - 20:27:47 

Mark Monster schreef:
...Ik ben heel benieuwd wat mijn Peugeot bij de levering gaat doen aanstaande vrijdag....

Ik zeg: "FEAUTEAUS aanstaande vrijdag!!!" :wink: :wink: :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 - 20:29:57 

Met een beetje pech start ie vrijdag al niet .... :oops:
Ach troost je dat ook duitsers niet geheel vrij zijn van storingen...
Helaas ook de fransen niet...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]