307 Forum

Je voelt je (soms) lekkerder in een peugeot...
Het is nu zo 23 sep 2018 - 20:38:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 apr 2008 - 19:48:24 

Ik ben accoord gegaan met de zilveren, de extra dingen a 420 eu betaal ik niet, en de dealer zorgt voor een spoiler, meegespoten a 300 eu, betaal ik ook niet, leaseprijs/contract blijft gelijk. De spoiler komt erop omdat ik de wat "oudere bestuurders kleur" zilver een beetje te compenseren, en samen met de getinte ramen achter de 307 een iets sportiever uiterlijk te geven.

Dit wordt dus ws mijn eerste en laatste Peugeot, als France niet zo ongelovelijk eigenwijs was geweest hadden ze misschien een trouwe klant 4ever gehad. Ze hebben dit zelf in de hand gewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 apr 2008 - 19:53:57 

ach, ik denk niet dat je spijt zult krijgen hoor, blijft dezelfde auto uiteindelijk voor minder geld en het is bekend dat het een erg fijne praktische auto is, we spreken je snel?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 apr 2008 - 20:05:47 

Ik heb de 307SW weloverwogen gekozen om de wegligging, ruimte met kids, opties, LPG, leaseprijs, bijtelling, Ncap crashtest, stoelen en uitstraling. De 307SW nieuw model met die pack is heel mooi in zwart met die chromen grillijsten. Maarja ik krijg de zilveren, even een knopje omzetten in m'n bovenkamer.

Over twee weken zal ik de eerste piccies uppen van de zwa... oh neeh zilvergrijze SW

Oh ja krijg er dakdragers bij.

Off topic: bij een autokeuze vooronderzoek is een Linux operated desktop echt superideaal: op bureaublad 1 allerlei leaseprijzen van directlease, bureau 2 de ncap tests op video/youtube. Op 3 allerei accesoirelijsten en PDF's met maten/inhouden ed, op 4 rijtesten/impressies. Heerlijk overzichtelijk werken zo....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 - 13:49:53 

liondriver schreef:
Ik ben accoord gegaan met de zilveren, de extra dingen a 420 eu betaal ik niet, en de dealer zorgt voor een spoiler, meegespoten a 300 eu, betaal ik ook niet, leaseprijs/contract blijft gelijk. De spoiler komt erop omdat ik de wat "oudere bestuurders kleur" zilver een beetje te compenseren, en samen met de getinte ramen achter de 307 een iets sportiever uiterlijk te geven.

Dit wordt dus ws mijn eerste en laatste Peugeot, als France niet zo ongelovelijk eigenwijs was geweest hadden ze misschien een trouwe klant 4ever gehad. Ze hebben dit zelf in de hand gewerkt.

Hoi,

Natuurlijk een vreemde situatie allemaal maar ik vraag me af of het een fout is van Peugeot of van je dealer. Voorts kan je ook van deze kleur ook veel plezier hebben. Het is de opvallenste kleur (veiligheid), Je ziet er veel minder vuil op dan op een zwarte. Als gezinshoofd houdt je dus nog tijd en energie over voor andere leuke dingen.(dus misschien nog meer kinderen).

Verder vind ik je eerste opmerking en je laatste niet met elkaar stroken.
Als je JA zegt en dus een deal sluit moet je er ook achter staan en er niet meer op terug komen en elkaar weer een nieuwe kans geven.

Gr.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 - 15:52:24 

Ik rij er inmiddels mee en bevalt prima.

Het is een fout geweest van Peugeot Frankrijk, de leverancier dus. Alle formulieren hadden noir als kleur vermeld. Als de dealer nog zo veel wil en er niks aan kan veranderen omdat Peugeot France er niks aan wil doen lijkt me dit geen fatsoenlijke basis om op te bouwen in de toekomst. Als ze zo met probleempjes omgaan getuigd dit van arrogantie.

Maar goed, ik rij er met plezier in.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 - 21:02:45 

dan denk ik dat je dealer niet echt wilt mee werken als het een fout is van peugeot france moeten ze boel ook weer recht zetten maar er moet iemand een klacht indienen anders zal er ook niks gebeuren

peugeotfreak is the name and peugeot is the game

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2008 - 21:15:07 

liondriver schreef:
electrische ramen achter wil ik niet ivm ADHD dochter op de achterbank die de knopjes uit den treure misbruiken gaat. (bij onze aller1e proefrit met een 4 deurs Opel had zij binnen 400m de achterdeur open, 80Km rijdend :shock:)

Gewoon auto kopen die je mooi vindt, en die meid haar tengeltjes aan elkaar vastlijmen met secondenlijm, dat zal haar leren.............. :twisted: :twisted: en als ze onderweg uit wil stappen...... OK ..... ga dan maar verder lopen..... *rofl* *rofl*

Ed & Willem Bever.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 04 jun 2008 - 19:43:40 

kinderslot op de deur activeren en als je achter electrisch ruiten neemt zit er van voor een schakelaar waarmee je de achterste knoppen kunt uitschakelen

peugeotfreak is the name and peugeot is the game

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 - 17:53:43 

of de kleine de koffer in van de sw/break en dan aan de rugleun van de achterbank een hondenrooster zetten

grtz

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]