Beste Zoomy,
Ik heb inderdaad meerdere auto's en allemaal oldtimers maar ik heb nergens beweerd dat deze zonder mankementen zijn, maar daar accepteer ik allerlei mankementen (piepjes en kraakjes) van, immers het zijn geen auto's van deze tijd. Van een vrij jonge auto vind ik (maar dat is mijn persoonlijke mening) dat ik daar minder van mag accepteren en ik heb er maar 1 die vrij jong is, puur functioneel btw.
Dus wat je mini betreft, nou ik heb oldtimers (dat zijn mijn andere keuze auto's namenlijk) die nog minder zijn qua piepjes en kraakjes, bovendien heb ik heel veel auto's gehad (en heb ik nog ivm verzamelwoede

) van een ouwe Ford Capri, een Matra Bagheera, Celica's TA28/22/40, Opel Diplomat/Commodore een BMW 635 CSI enzovoort tot Suzuki SC100 Coupe en ik heb nog een MR2 met piepjes enz ivm de targadaken maar net zoals ik al eerder aangaf en wat jij ook weet: daar accepteer je het van...
Maar goed, even terugkomend op de 307, ik ben van mening dat ze slecht in elkaar zitten. En dan mag het nog zo zijn dat elke auto wel wat heeft. Moet zeggen dat wel wat voor mij een heel andere betekenis heeft dan voor jou ben ik bang. De Aygo van mijn moeder heeft ook niet "wel wat", de megane coupe dti die ik onlangs had, die had ook "wel wat" maar kan nog niet op tegen de wats van de 307 want die zijn best kwalijk te noemen.
Gelukkig heb ik niet veel betaald voor de 307, tenminste ik vind van niet maar goed om deze kwijt te raken is weer wat anders want echt gewild zijn ze niet helaas. Geeft natuurlijk ook wel aan dat een 307 relatief goedkoop in aanschaf is in verhouding met andere merken middenklassers. Je betaald immers voor kwaliteit, zelfs een Alfa is duurder van eenzelfde bouwjaar.
Heb de 307 vooral gekozen ivm het model. Maar ik ben nu bezig met een Lexus is200, ik weet het, mag ik niet vergelijken met een 307

.....doe ik dan ook absoluut niet.
Inge