Vreemd gedrag versterker

Geen ritje zonder muziek!<br>
Alle vragen en weetjes over audio: vervangen van radio, speakers etc. maar ook carkits

Moderator: Doornekamp33

Marco Kanninga

Re: Vreemd gedrag versterker

Bericht door Marco Kanninga » za 27 jun 2020 - 14:38:29

De sub en andere versterker bleef aan staan om dat de remote signaal van de autoradio niet uit ging als de radio ook uit ging. Heb nu een geschakelde plus als remote voor beide versterkers. En de min van de sub versterker nu verbonden met de min van de condensator. Op de front pre- out van de radio zat veel storing zoals dynamo ruis via de tulp kabels. Je kan de versterker ook met de luidspreker uitgangen aansturen en het probleem is verholpen.

Doornekamp33

Bericht door Doornekamp33 » za 27 jun 2020 - 19:13:17

Dat je op een reclame nieuwsbericht van Samsung concluderen dat ze samenwerken terwijl de kaarten toch anders liggen is jou mening op gestoeld.

Ik ken JBL en Harman nog toen ze zelfstandig waren, toen was het top klasse, ze zijn nu teruggezakt naar middenmoot of iets hoger en dat is jammer.
Maar als jij het maar goed vind is het prima.
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>>Exit, 307 XSI <<>>exit, 407 XS<<
>>>>Nu: Black 208 1.4 allure full leder.<<<<

Marco Kanninga

Bericht door Marco Kanninga » zo 28 jun 2020 - 12:01:25

Was ff wezen googelen en vond dat stukje idd. Had geen zin om alles uit te spitten daarvoor zit ij ik niet op dit forum. Maar waar ik de topic voor opende was voor hulp om mijn probleem op te lossen wat gelukt is. En niet voor andere discussies zoals die ook op andere forums vaak beginnen waar ik al voor waarschuwde ook al deed ik zelf ook mee hier. Hihihi tuurlijk is er altijd beter dan jbl maar het moet ook bij je budget passen. En dan is er ook nog een bepaalde smaak die je hebt. En er zullen altijd merken zijn die nog mooier en nog harder kunnen.

Doornekamp33

Bericht door Doornekamp33 » zo 28 jun 2020 - 13:38:25

Zou, als je tijd heb eens het forum doorlezen, staat vol met discussie en Off-topic berichten, het is hier een traditie om dat te doen, dus daar geen zorgen over, anders had ikzelf als (opgedrongen) beheerder zelf moeten ingrijpen en de berichten verwijderen en ons een waarschuwing moeten geven en bij herhaald gedrag een tijdelijke verwijdering.
Nou mij teveel werk, hou het liever lekker losjes, net als mijn voorgangers.

En JBL is nog geen troep of slecht, is alleen jammer dat een Top merk aan zijn succes bezwijkt en dan afglijd naar iets minder goed spul, eerlijk gezegt is de ellende begonnen met de overname door Harman en gaat het weer iets omhoog na de inlijving door Samsung, voor Harman kan het wel eens te laat zijn op consumenten niveau, JBL heeft hoop ik geluk.
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>>Exit, 307 XSI <<>>exit, 407 XS<<
>>>>Nu: Black 208 1.4 allure full leder.<<<<

Marco Kanninga

Bericht door Marco Kanninga » zo 28 jun 2020 - 19:34:20

Dat offtopic is ook niet erg maar wou gewoon verder met het inbouwen van het spul. Je loopt ondanks aardige ervaring door de jaren heen tegen dingen aan en wil dat opgelost hebben en dan doorgaan tot het werkt. Op zo'n moment zit je dan niet op een offtopic verhaal te wachten. Je weet hoe jbl klinkt en wil dat klaar krijgen. En dan niet in discussies belanden waar ik uiteindelijk toch weer aan meedeed. Dus een andere keer sta ik best open voor een discussie of een verhaal over andere dingen. Maar toch bedankt voor de hulp Doornekamp.👍👍👍😄😁😄😁😄

Plaats reactie