RD-3 en carkit, welke opties heb ik?

Geen ritje zonder muziek!<br>
Alle vragen en weetjes over audio: vervangen van radio, speakers etc. maar ook carkits

Moderator: CvW

Plaats reactie
HugoW

RD-3 en carkit, welke opties heb ik?

Bericht door HugoW » za 21 okt 2017 - 22:20:48

Hoi,

ik wil graag handsfree bellen in mijn 307 SW met RD-3 radio. Het liefst wil ik dat de carkit ook de radio onderbreekt als de telefoon in gebruik is, misschien zelfs geluid via de speakers. Ik kan van alles vinden, vanaf een tientje bij Ali tot honderden euro's. Ik vind een andere radio met deze mogelijkheden al ingebouwd ook best een optie, maar ik zou de bediening vanaf het stuurwiel en de weergave op het scherm van de boordcomputer ook wel willen behouden.

Welke opties heb ik?
Dank,

Hugo

Doornekamp33

Re: RD-3 en carkit, welke opties heb ik?

Bericht door Doornekamp33 » zo 22 okt 2017 - 14:57:59

Je hebt een VANbus neem ik aan, dan kkun je verschillende opties nemen, maar maak wel een goede keuze en neem geen chinees spul, ten eerste, de updates voor de carkit zijn dramatisch, heb je zo kans dat de telefoon niet herkent word of beroerd werkt.
Wil je de RD3 houden, neem een Parrot of Burry, kun je het net zo gek maken als je wilt.

Je kan ook de RD3 er uithalen, interface er tussen voor de stuurknoppen, of een verloopje bij de dealer halen zonder de stuurbediening en bijna alles kan er in, enkel din en dubbeldin, de mogelijkheden zijn legio.
Wel heb je dan geen radio info meer op je scherm, als je een oudere pioneer interface kan vinden en een toestel met display uit dan kan het wel, maar waarom een dubbel scherm.
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>>Exit, 307 XSI <<>>exit, 407 XS<<
>>>>Nu: Black 208 1.4 allure full leder.<<<<

Plaats reactie