Topics open of gesloten voor bezoekers
Moderator: CvW
Topics open of gesloten voor bezoekers
Wat vinden wij. Moet een bezoeker zichzelf eerst registreren voordat deze informatie kan lurken van het forum ?
registreren
Nee Fabian, ik vind dat dit forum een vrij toegankelijk medium moet zijn.
Cas
Cas
Re: Topics open of gesloten voor bezoekers
Volgens mij zit iedereen op 1 lijn, lezen niet nodig, wil je iets inbrengen dan zeker wel!Fabian schreef:Wat vinden wij. Moet een bezoeker zichzelf eerst registreren voordat deze informatie kan lurken van het forum ?
ik sluit me hierbij aan, lezen mag zo, berichten plaatsen is aanmelden.
op een ander forum waar ik regelmatig kom hadden ze bij wijze van proef de gastgebruiker ook recht gegeven om te plaatsen, dit had verschillende nadelen waardoor men het ook heeft teruggedraait:
de nadelen op een rijtje:
1 Je weet niet Wie iets plaatst dus kan je ook niet reageren daar er meerdere personen als gast zijn.
2 Op deze manier is het makkelijk om anoniem iemand zwart te maken met alle gevolgen van dien
3 De autobots met de verwijzing naar de xxx sites kunnen zo je forum volzetten
op een ander forum waar ik regelmatig kom hadden ze bij wijze van proef de gastgebruiker ook recht gegeven om te plaatsen, dit had verschillende nadelen waardoor men het ook heeft teruggedraait:
de nadelen op een rijtje:
1 Je weet niet Wie iets plaatst dus kan je ook niet reageren daar er meerdere personen als gast zijn.
2 Op deze manier is het makkelijk om anoniem iemand zwart te maken met alle gevolgen van dien
3 De autobots met de verwijzing naar de xxx sites kunnen zo je forum volzetten
-
Re: Topics open of gesloten voor bezoekers
Informatie lurken geen probleem, maar bij antwoorden of vragen wel refistreren vind ik.Fabian schreef:Wat vinden wij. Moet een bezoeker zichzelf eerst registreren voordat deze informatie kan lurken van het forum ?