Witte schreef:Ik bedoel inderdaad Peter.
Ik zal hem morgen even bellen.
Nu ben ik niet zo bekend met de sturen van Peugeot, maar heb je daar iets van een trekker voor nodig of is het gewoon boutjes werk?
Moet er het installeren van de nieuwe Com2000 nog iets opnieuw worden ingelezen?
Stuur is een torx, ik dacht 55 uit mijn hoofd, en om de airbag te verwijderen heb je een lange dunne schroevendraaier nodig, om via de zijkant de pallen om te kunnen duwen.
Zijn twee staafjes verenstaal die je naar binnen moet drukken via de gaten aan de zijkant van het stuur.
Om het stuur te demonteren, bout los draaien maar niet verwijderen, stuur op kwart voor drie vastpakken, eventueel de knieen er onder om ook iets kracht te kunnen zetten, en hard trekken en ondertussen wrikken, dan schiet hij los, let op kan veel kracht kosten.
Zet ook de rugleuning van de stoel iets achterover zodat je meer ruimte hebt.
In principe zou de nieuwe com niet ingeleerd hoeven te worden, omdat je de zelfde krijgt als dat er in zat, hij gaat je vragen naar het merk, delphi of valeo en de optie's die de auto heeft. ESP, ABS automatische verlichting en ruitenwissers.
Maar uitzonderingen bevestigen de regel, ik moest de esp laten inleren.
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>>Exit, 307 XSI <<>>exit, 407 XS<<
>>>>Nu: Black 208 1.4 allure full leder.<<<<