Hobbyist of betrouwbare garage gezocht

alles wat met techniek van de 307 te maken heeft, van storingen tot weetjes

Moderator: CvW

Plaats reactie
arno.renee

Hobbyist of betrouwbare garage gezocht

Bericht door arno.renee » za 12 jan 2019 - 14:57:42

Goedemiddag,

Ik heb een Peugeot 307SW 1.6 HDiF Pack Diesel waar ik heel tevreden mee ben!! Nu repareer ik het liefste zelf de simpele mankementen van mijn auto omdat ik de garage's niet echt vertrouw.
De laatste tijd kan ik echter maar weinig tijd vrijmaken voor de auto en rij ik al een tijdje rond met een geluid wat lijkt te komen van de fuseekogel. Hij heeft eigenlijk ook een grote beurt nodig.

Is er hier op het forum iemand die graag dit soort reparaties uitvoert of weet iemand een betrouwbare garage met verstand van zaken in de buurt van Nijmegen?
Een stuk rijden is ook geen probleem hoor!

Gr. Arno

check 1, 2!

Re: Hobbyist of betrouwbare garage gezocht

Bericht door check 1, 2! » di 26 feb 2019 - 23:16:02

Ik weet van meerdere familieleden, dat zij erg tevreden zijn over garage Houtwal in Zutphen. Bij hen gaat het om 4 Volvo's en een Seat Ibiza. (Er wordt zelfs vanuit Groningen naar Zutphen gereden voor onderhoud)
Ikzelf ga naar Garage Brinkhus in Assen(ook vanuit Groningen), wellicht wat ver, maar zei doen enkel Peugeot en ik ben daar terecht gekomen na meerdere slechte ervaringen met garage's. Nu ruim 2 jaar daar, en ik ben goedkoper uit voor zaken, en problemen worden snel opgelost, IPV dat je wegrijd en een week later eigenlijk weer hetzelfde probleem hebt

Plaats reactie