Airco radiateur reinigen

Algemene 307 vragen.

Moderator: CvW

Plaats reactie
ejkanis

Airco radiateur reinigen

Bericht door ejkanis » zo 28 jul 2019 - 20:16:05

Aangezien deze week de gemiddelde temperatuur hoger is dan normaal in Nederland vond ik dat de airco langzaam koud werd motor temperatuur liep ook wel iets op maar niet boven de 90 graden.
Maar de airco gaf me kopzorgen leeg gehaald en gevuld nog steeds duurde het minimaal 5 min voordat deze koud werd steen koud bedoel ik.
De airco boer wist het ook niet meer alles nagekeken. Tot ik een filmpje zag op het internet. Radiateur los geschroefd luchtfilter huis eruit gehaald zo kon ik bij de beide radiateurs komen deze ingesprayd met een sopje gewoon afwasmiddel tuinslang gepakt en tegen de rij richting uit gespoten zowel de airco radiateur als de motor radiateur, hierbij kwam behoorlijk wat vuil en insecten uit gespoeld en zwart bruin water nadat alles terug gebouwd had even getest binnen een minuut stationair draaien steen koude lucht!
Dus voor degenen die ook last heeft dat de airco slecht koud word probeer dit eens.
Motor temperatuur is iets koeler maar daarging het me niet om, wel leuk meegenomen.
Nu klaagt me vrouw dat hij te koud word tis ook nooit goed

Doornekamp33

Re: Airco radiateur reinigen

Bericht door Doornekamp33 » zo 28 jul 2019 - 21:39:18

Je moet alleen uitkijken dat je de lammelen niet beschadigd, dus met beleid en geen harde borstel of straal, maar zachtjes spoelen.
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>>Exit, 307 XSI <<>>exit, 407 XS<<
>>>>Nu: Black 208 1.4 allure full leder.<<<<

ejkanis

Re: Airco radiateur reinigen

Bericht door ejkanis » ma 29 jul 2019 - 10:08:19

Nee inderdaad geen hoge druk spuit erop zetten :roll:

Plaats reactie