Ik gebruik hem zelf helaas enkele malen per jaar. De gasklep inleren is iets wat bij mijn motor regelmatig moet gebeuren.
Verder heb ik afgelopen jaar diverse storingen gehad waar de diagbox altijd weer uitkomst bood.
Afgezien daarvan heb ik zeker al 15 autoradio's voorzien van een Aux functie en laatst nog iemand geholpen met z'n dakproblemen.
De investering heb ik er dubbel en dwars uit
206 CC 1.6, Noir Obsidien.
In bezit van een Diagbox in Loosdrecht.
Ja dat hoeft toch alleen als er een nieuwe op komt. Bij mij kan ik hem schoonmaken en terugzetten zonder problemen. Is er ook
Een diagbox op een app of heb je daar echt een laptop met ouder besturing systeem voor nodig ?
Je hebt echt een laptop met win7 en de kabel nodig, er is niks anders wat goedkoper is dat werkt, als je eenmaal diagbox hebt draaien kan je naar windows 10 eupgraden.
Maar echt veel kun je er niet mee, alleen kun je wel veel meer dan de goedkope ELM327 bijvoorbeeld, die kan alleen op motor nivo uitlezen, met diagbox kun je wel een hoop zaken aanzetten of uitzetten, maar vaak moet je de hardware er ook voor inbouwen en hopen dat het dan wel werkt.
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>Exit, 307 XSI <>exit, 407 XS<
>Black 208 1.4 allure full leder.<
>Citroën Jumper L3H2<
Gasklep inleren moet bij de nieuwe 2.0 benzine af en toe gebeuren en het kalibreren kan alleen met Diagbox.
Loshalen en schoonmaken is slechts een deel van de procedure.
ELM327 heb ik vroeger ook wel eens gebruikt maar daar kan je alleen motorstoringen mee uitlezen en resetten.
Voor nood onderweg heb ik zo'n ding nog wel in het dashboardkastje liggen maar negen van de tien keer heb ik diagbox nodig.
Ik heb de kabel destijds voor 50€ 2ehands kunnen kopen en een Win7 laptopje had ik nog liggen.
Oh ja ze staan nu ook nog op marktplaats zal is kijken of ik nog zo’n laptop kan vinden [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Kan je er ook de tijd mee instellen op de boordcomputer aangezien ik geen originele radio meer heb dus de tijd niet meer kan instellen.
Tijd kun je er niet mee instellen, kan alleen via de radio, dus of even de originele er aan of een goede interface gebruiken voor je aftermarket radio, kan je het via de afstand bediening instellen.
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>Citroën Jumper L3H2<
MB307SW schreef: ↑za 27 jan 2018 - 21:09:32
Heeft u een Peugeot en er brandt er een storingslampje op uw dashboard?
Dan kan ik voor u de storing uitlezen en uitwissen. Dit gebeurd met Diagbox waar de garages ook mee werken. Tevens kan ik de Service interval wissen. Ook resetten mogelijk na reparatie /vervanging door uzelf van defecte onderdeel.
Wilt u iets aangezet hebben of juist uit? Dit kan ook gemakkelijk gedaan worden zonder dat je vele euro's hoeft te betalen aan de dealer.
Ik kom gewoon op locatie in omgeving Eindhoven. Dit tegen een kleine vergoeding.
Heb je vragen stuur me maar een PB.
peugot 3008 motorstoring lampje gaat branden En kan dan even niet rijden ook gaat hij dan een beetje trillen. Bij uitlezen komen ze er niet helemaal achter zou in de 2de en 4de cilinder kunnen zitten.graag zou ik het zeker willen weten.
In dit soort gevallen geeft uitlezen alleen maar aan waar je het moet zoeken. Vervolgens zal er gewoon nog gemeten en getest moeten worden.
Heb je de storingscode(s) meegekregen?
Biedt je deze diensten nog aan? Kun je ook electrisch inklapbare spiegels activeren softwarematig? Ik heb alles gemonteerd wat nodig is, alleen nu moeten ze nog geactiveerd worden?
Dan kan ik voor u de storing uitlezen en uitwissen. Dit gebeurd met Diagbox waar de garages ook mee werken. Tevens kan ik de Service interval wissen. Ook resetten mogelijk na reparatie /vervanging door uzelf van defecte onderdeel.
Wilt u iets aangezet hebben of juist uit? Dit kan ook gemakkelijk gedaan worden zonder dat je vele euro's hoeft te betalen aan de dealer.
Ik kom gewoon op locatie in omgeving Eindhoven. Dit tegen een kleine vergoeding.
peugot 3008 motorstoring lampje gaat branden En kan dan even niet rijden ook gaat hij dan een beetje trillen. Bij uitlezen komen ze er niet helemaal achter zou in de 2de en 4de cilinder kunnen zitten.graag zou ik het zeker willen weten.
goedemiddag is dit nog gaande? ik wil de dodehoekdetectie activeren echter ken ik niemand met een diagbox kan je mij hierbij helpen?
goedemiddag is dit nog gaande? ik wil de dodehoekdetectie activeren echter ken ik niemand met een diagbox kan je mij hierbij helpen?
Pas op, telecoderen wil nog wel eens mis gaan volgens de berichten, je hebt vanaf een bepaalde versie een verbinding nodig met de stellantis servers.
>Citroën Jumper L3H2<